Sayfalar

14 Ağustos 2014 Perşembe

Merhaba Yeni Hayat!

Bundan 1,5 yıl önce büromuzu eve taşımıştık. Benim üst üste gelen hastalıklarım, hayatımızda köklü değişiklikler yapmamıza yol açmıştı. Geçen bu 1,5 sene zarfında ev-büro / homeofis çalışma biçimini o kadar sevdik ki, çocuklarımızın büyüme sürecini sindire sindire yaşamamıza fırsat verdiği için uzunca bir süre bu şekilde yaşamaya karar verdik. Ancak mevcut evimiz, müvekkil kabul etmemize imkan verecek durumda olmadığı için, yeni bir ev arayışına girdik.

Öyle böyle derken kendimize yeni bir ev bulduk. Aradığımız özelliklere sahip. Bugün kira kontratını yaptık. Evde küçük tadilatlar yapmamız gerekli. Bu nedenle bir iki haftalık zaman gerekli bize...

12 yıllık evliliğimde her eşyam eskidi. Bu nedenle beyaz eşya ve mobilya ne varsa aklınıza gelen, hepsi değişecek. Eski evimden sadece kıyafet, TV ve akvaryumlarımız ile çocuklarımızın faaliyet malzemelerini alacağız nasipse. Alacağım her şeyi internetten beğendim, gidip göreceğim ve alacağım. Alışveriş için gezmeyi çok sevmiyorum. Böyle oturduğum yerden beğenmek tam benlik. Beyaz eşyamı muhtemelen Teknosa'dan alacağım. Kargosu da bedavaymış.

Çocuğumun anaokulunu da değiştireceğim. Duatepe Anaokulunu ne kadar çok istesem de (yeni evimize çok uzak kalacağı için) geçen sene yaşadığımız ishal vakası, bu sene adres değişikliği sebepleri ile bu okul bize nasip olmadıııı! Sen ne kadar istersen iste, nasipten öteye yol yok gerçekten. Gideceğimiz yerde de devlet anaokulu var, yarın ya da öbür gün kayıt meselesini halletmeyi düşünüyorum. Bakalım...

Yeni evimizin hemen yakınında park var. Kocam bana bisiklet de alacakmış, düz ayak her yer.

Evin iki girişi var. Bahçe girişi eve, ana girişi de büroya açılacak. 3+1 evin bir odası ve tuvaleti büro olarak kullanılacak. Kalan kısım da ev olarak kalacak. Karanlık odasının olmaması ve doğalgazlı olması bizim için tercih sebebi. Dezavantajları da var ama ben bu kısmı es geçiyorum. Ne de olsa mükemmel diye bir şey yok...

Bahçede çardak da var.  Ara sıra kahvaltılarımızı orada yapabiliriz.

Biraz gerginim. Yapılacak çok iş var.
Haydi hayırlısı...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder