Sayfalar

25 Ağustos 2014 Pazartesi

Tam Zamanlı Mesai!

25.08.2014

Bu aralar taşınma telaşındayım. Evin her yeri koli dolu. Planlarda büyük bir aksama oldu. Aslında en geç dün taşınmam ve bugün-yarın yerleşmem gerekiyordu ki çarşamba günü gönül rahatlığı ile tatile çıkabileyim. Ama öyle olmadı. Ben kolilerimi yapmış bulundum. Bir kısmını yapamadım zira hala bu evde yaşıyoruz. Kıyafete ve ev eşyalarına ihtiyaç duyuyoruz. Bir yandan ha bire çamaşır yıkıyorum bir yandan kurutup katlıyorum. Tam bir keşmekeş...

Bir yandan Deniz Baran'ın kurslarını aksatmamaya özen gösteriyorum.
Bir yandan yeni evimizin işleri var. Ne yapsam nafile idi düne kadar, zira badana olmadığı için yaptığım - yapacağım hiçbir işin kıymeti olmayacaktı. Mutfak dolaplarını ve banyo - tuvaletleri temizledim. Battı çıktı bile. Ben de boş boş onu aldım oraya koydum bunu başka yere... İşlendim durdum ama ne göründü derseniz kocaman bir sıfır! Dün yeni ev boyandı. Bugün kurslarımıza gittik, kalan zamanda kolilerimi yapmaya devam ettim. Birazdan tatil çantalarını hazırlayacağım ve yarın yeni evi temizleyeceğim. Yine yarın muhasebeciye gideceğim, adres değişikliğini bildireceğim. Onlar da vergi dairesine bildirecekler.

İnternette hizlial.com'dan buzdolabı aldık. 5 iş gününün son günü temin edecekler buzdolabını. Hal böyle olunca buzdolabı biz tatildeyken gelmiş olacak. Babam evimizde bekleyecek buzdolabını ama sorun şu ki babamın yön kabiliyeti iyi değildir ve gözleri de çok net görmez. Bu konu beni oldukça geriyor. Hizlial.com'un hizmet anlayışının adıyla müsemma olduğunu söyleyebilmek maalesef mümkün değil! Bir daha bu siteden alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Kliksa.com'dan çamaşır ve bulaşık makineleri aldık, hemen ertesi gün temin edip yolladılar, derhal elimize ulaştı!

evimin kimi ihtiyaçlarını da Koçtaş'tan aldım. Yarın masa ve TV sehpası gelecek. Yatakodası takımını Doğrucan Mobilya'dan, Oturma grubunu Malkoçlar'dan aldım. Çocuk odasını henüz alamadım. Beğendiğim ranzalı ve uygun fiyatlı bir takım bulamadım henüz.

İşte durum budur.

2 yorum:

  1. cok cok kolay gelsin.. tasinmak gercekten yorucu oluyor. ama bittiginde de tertemiz ve guzel olur ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Hala taşınamamış ve koliler içinde yaşıyor olmaktan duyduğum sıkıntı gerçekten çok fazla!

      Sil