Sayfalar

23 Eylül 2014 Salı

Yerleşme tam hızıyla devam ediyor!

23.09.2014 Salı

14.09.2014'te taşınmamızın ardından geçirdiğimiz el ayak ağız hastalığını da atlatmak üzereyiz. Çocuklarda bir şey kalmadı benim de ayaklarımdaki korkunç iğne batmaları kalmadı gibi bir şey. Ellerimdeki acılar da kaybolmak üzere.

Taşındığımızdan beri uydumuz kurulamamıştı. Türkiye'nin Çin malı uydusu patlayınca tüm frekanslar değişti ve yüzlerce aile uydusuna yeni yazılım yükletmek zorunda kaldı. Uyducular yaşadı. Bu arada bizim uydu alıcılarımızı kurmaya yanaşmadılar ta ki bu güne kadar. Şimdi kocam TV ayarlarını yapmakla meşgul.

Deniz Baran hastalık dolayısıyla geçen hafta okula başlayamamıştı. Dün başladı ve hayatından oldukça memnun. Bir konuda sıkıntı duymuş beyefendi, o da ulaşım! Bizim evden İzban'a gitmek için 450 metre yürüyoruz. Sonra İzban'da bir süre bekliyoruz zira metro kadar sık gelmiyor. İzban'dan indikten sonra yaklaşık 250-300 metre kadar daha yürüyoruz. Dün Deniz Baran'la birlikte gittik, almaya gittiğimde Barış'ı da götürdüm mecburen. Barış'la bu sözünü ettiğim mesafeleri yürümek daha da zor. Bugün iki çocuğumla birlikte gittik okula. Deniz sınıfına gidince ben de Barış'la birlikte veli toplantısına girdim. Sonrasında eve geldik, doğru dürüst oturmadan Deniz'i almaya gittik gene. Deniz Baran dün ve bugün bu durumdan yakındı. Ben de bu meşakkatli yolculuklardan oldukça bezmiştim. Deniz servise binmek istediğini söyledi. Babası olur dedi. Hemen servise yazdırdım oğluşumu. Yarın sabah servisle okula gidecek. Böylece ben de zamanımı daha etkin kullanabileceğim. Yarın duruşmaya gideceğim, Kocam da Barış'la işe gidecek. Yarın benim için çok yoğun bir gün olacak. Arkadaşım oturmaya gelecekti, ertelemek zorunda kaldım mecburen.

Çocuklara henüz oda alamadık. İkea'nın internet sitesinden odalarını beğendik. Yarın akşam Allah izin verirse gidip alacağız. Şu anda yatakodasında yere yatak serip ikisini de yatırdık. Yatağa ve kanepelere yatırdığımızda defalarca yere düştüler. yer yatağı en iyisi!

odalarımı bir yerleştireyim, ohhh diyeceğim. :)

2 yorum:

  1. hayirli olsun ben takip edememisim son gelismeleri, calismaya mi basladin ? gecmis olsun her gecen.gun yeni bir hastalik cikiyor maalesef. biz de tasindigimizda yaklasik 1 sene yerde yatirdik cocuklari. done done rahat rahat uyuyorlardi simdi yataklarini sevmiyorlar. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın. ara ara çalışıyorum, tam zamanlı çalışmam sanırım gelecek sene olacak kısmetse. yataklarını kendileri beğendiler ve haftasonu IKEA'da nakliye bedava kampanyası varmış, ona denk getirip alacağız. İnşallah severek yatarlar.

      Sil