Sayfalar

30 Aralık 2014 Salı

Barış'ıma Etkinlikler

Barış Çağan etkinlik yapmayı çok seviyor. Ben de ona çeşit çeşit etkinlikler hazırladım. Şimdi elinde maşa, oyuncaklarını plastik bardaklara dolduruyor, maşa ile ponpon yakalıyor. Keyfi yerinde. İşte hazırladığım etkinlikler (oğluşum için hazırladım, ama oynarken çekmedim).





Barış'a rakamları henüz öğretmemiştim. Artık vakti geldi dedim ve evvelce hazırladığım evadan kabartmalı rakamları çıkarıp biraz çalıştık. Sonra da tane hesabına giriş yaptık.















Barış'ım renkleri biliyor ama hem el becerileri gelişsin hem de renkler (farklı tonlar) pekişsin diye mandallarla renk çalışması yaptık. Gayet keyif aldı.















Bunlar Meraklı Minik dergisinin kartlarıydı. Oğluşum anne ve yavrularını eşleştirdi. Yalnızca şah kartalın yavrusunu bulmakta zorlandı. Ben yardımcı oldum.
















Olay sıralama kartlarına henüz aşina değil Barış. Daha önce kaydıraktan kayma ile ilgili bir sıralama yapmıştık, onda zorlanmamıştı. Ancak ev yapımı ile ilgili sıralamada benim anlatıp ona sorular sorarak yönlendirmem gerekti. Haklı çocuk.










 Maşa ile ponpon aktarma ve dondurma kaplarının rengine göre eşleştirme oyununu çok sevdi oğluşum. Kimi zaman eliyle yerleştirdi, kimi zaman maşa ile aktardı.
















Bu renk kartlarını uzun zaman önce Barış için hazırlamıştım. Ayakkabı kutusunun kapağına kartların sığabileceği kadar kesikler atmış, her kesiği kart renkleri ile çerçevelemiştim. Ancak ayakkabı kutusu eskidi attım, kartlar kaldı. Ben de kartların her renginden bir tane aldım, aynısından iki tanesini de o aldı, eşleştirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder