Sayfalar

13 Mart 2015 Cuma

Bizden kısa kısa..

Annem evini satmaktan vazgeçti. Çeşitli sebepleri var ama uzun ve yorucu bir hikaye. O nedenle es geçiyorum. Sonuçta kendi evini tadilat ettirmeye karar verdi. Koçtaş'la anlaştı. Mutfak, banyo ve koridorlar yapılacak. Bu süre zarfında misafirim olacak.

Çocuklarım okula gidiyor ben de sabahları çalışıyorum. Öğleden sonra ev işlerini yapıyorum. Çocuklarımla etkinlik pek yapamadım bu aralar. Ama Çocuğumla Evde Neler yapabilirim facebook grubunda kazandığım hediyelerle oyunlar kurdum çocuklarıma. Çok güzel bir eğlence oldu bize. bunu ayrı bir yazıda yazayım, fotoğraflarımızı da paylaşayım.

Tedavilerimiz devam ediyor. Cilt beyazlıkları kendi rengine dönüyor ama hala yolumuz var.

Eşimin allerjisi başladı ama daha rahat geçtiğini belirteyim. 3 aydır her akşam 1 çay kaşığı karbonatı 1 su bardağı suda karıştırıp içiyoruz. Astımına çok fayda etti. Benim de bazı sıkıntılarım vardı, daha rahatım çok şükür.

Eşimin böbrek ağrıları geçti kendiliğinden. Karbonat mı iyi geldi, basit bir üşütme miydi bilemiyorum. Çok şükür iyi durumu.

Şimdi Barış'ımı kardiyolojiye götürüp kontrol ettirmek istiyorum. Aile hekimimiz üfürüm var dedi. Evvelce de üfürüm var diyorlardı hem Barış hem Deniz için ama, masum üfürüm dediler hep. Yine de kontrol ettirmekte fayda var.

Sıkıntılardan Barış'ımın tiroid bezlerindeki nodülü kontrol ettiremedik bu sene. En kısa zamanda doktora gitmekte fayda var.

Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder