Sayfalar

17 Mart 2015 Salı

Tangram, Yapboz ve Daha Neler Neler

Geçtiğimiz hafta arkadaşım geldi Trabzon'dan. Ayça benim can dostum ama maalesef ayrı düştük. Onun da iki çocuğu var. Hem de yaşları benim oğlanlarla çok yakın. Büyük çocuklarımız gün farkı ile aynı ay ve yıl doğumlu, küçüklerimizin arası yaklaşık 3 ay. Keşke burada olsaydı....

Bu yapboz (bir de kukla setimiz var ama onun fotosunu çekemedim) Ayça Teyzelerinin armağanı.















İşte fotolar...


Tangram setini de evvelden almıştım. Deniz severek oynamıştı. Şimdi sıra Barış'ımda. Daha önce yaptığımız çalışmalar da burada tık tık












Bir başka oyunumuz da yine daha önce Deniz'le oynadığımız bir oyunumuz. Halk eğitim merkezi oyunlarından biri. Odanın çeşitli yerlerine daha önce kestiğimiz renkli kartonlardan daireleri yerleştiriyoruz. Talimatlar veriyoruz sarı daireye kadar çömelerek yürü, kırmızıya kadar zıpla, maviye kadar sürün gibi.. Böylece hem renkler pekişiyor hem kaba motor hareketler.










Bu da basit bir trafik yolu. etrafına meraklı minik dergisinin verdiği maket evleri yerleştirdik. Güzel oldu.






Bu da benim fındıkların yaptığı akvaryum. Balıklarımız evadan yapılmıştı, vardı. Verdim ellerine güzelce yapıştırıp akvaryum yaptılar. Deniz burada yosun kesiyor.





2 yorum:

  1. diger yayina nedense yorum yazanadim. cocuklarin ufurum ve esinizin alerjisi icin Allah sifalar versin doktordan cok daha iui haberlerle Donersiniz ins. bu arada oglanlara maasallah. Calistiginiz halde yetisiyorsunuz onlara size de maasallah Allah guc kuvvet versin

    YanıtlaSil
  2. Üfürüm meselesi için önümüzdeki haftaya randevu aldık. İnşallah sıkıntısız bir şekilde atlatırız.
    Eşimin allerjisi şu anda oldukça iyi durumda. Eşim abisinin kullandığı allerji ilaçlarını kullanıyor ve çok iyi durumda çok şükür ki.
    Son zamanlarda karmakarışık hayatımızda bir türlü düzen oturtamadım ama bundan sonra daha iyi olur İnşallah.
    Allah cümlemize güç kuvvet versin. Sizin de 3. çocukla işiniz çok zor yalnız başınıza.. Allah yardımcımız olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil