Sayfalar

11 Nisan 2015 Cumartesi

Hayat Çok Zor

Şubat ayından beri mesleğime yarı zamanlı geri döndüm. O zamandan beri çok zorlanıyorum. Eşim yardımcı olmaya çalışıyor ama elbette evin yükünün çoğu bende. Yemek, çamaşır, bulaşık, çocukların bakımı, temizliğin büyük kısmı... Bazı geceler de nöbet açıyorum. Geceleri az uyuyorum. Bu da bünyeme yetmiyor. Az uyuduğum zamanlarda gergin oluyorum. Her şeye sinirleniyorum. Son zamanlarda çarpıntı sorunu yaşadım. Beni çok bitkin düşürdü bu durum.

Beni en çok zorlayan şey ev temizliği. Tüm hafta çok yoğun bir tempo ile çalışmanın üstüne evi süpür sil canım çıkıyor. Omurgamdaki yapısal bozukluk da tüm yorgunluğumu ağrılarla birlikte yoğurup ikiye katlıyor. Çocuklarıma yeterince zaman ayıramıyorum. Eskisi gibi faaliyet yapamıyorum. Son zamanlarda o kadar yoğunum ki saçımı boyatmaya kuaföre gidemedim.

Eşim berbat bir dönem geçiriyor. Malum bahar geldi ve onun alerjik astımı azami seviyeye ulaştı. Onun böyle bitkin oluşu hayatımızı felç etti. Durumu kötü. Allah'tan şifa diliyorum. Haline çok üzülüyorum.

Annemin kendi evine geçmesi ve evinin benim evime çok uzak olması da hayatımı olumsuz etkiledi. Geçtiğimiz hafta yardıma ihtiyacı oldu, evimi darmadağın bırakıp ona gittim. İlk gün iş yapamadım çünkü çok bitkindim. Ertesi gün çocuklarımı alıp tekrar gittim, işlerini hale yola koydum ve gece orada kaldık. Deniz Baran düzeni bozulduğu için çok mutsuz oldu. Surat astı, bana sindirmedi hiçbir şeyi. Ama elimden bir şey gelmiyor. Hem anneme, hem çocuklarıma hem eşime hem de evime yetişmek zorundayım. Annem yakınımdaki semte gelmek istemedi, onunla aynı evde yaşamak da bizim için mümkün olmadı. Bu yeni düzenin faturası benim için ağır oldu maalesef.

Dün temizlik yaptık. bugün kayınpederim geldi. maceralı ve yoğun bir hafta beni bekliyor.

Hayat zor. Gerçekten çok zor. Allah yardımcımız olsun ne diyelim..

4 yorum:

  1. benzer hayatlar ,, ev iş çocuk sorumluluklar,,,

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcınız olsun gerçekten cok yuk var ustunuzde, Ins bu günler de hafıflıcek keşke en azındna temızlık ıcın bır yardımcı alabılseydınız, ben cozumu temızlık ıcın yardımcı almakta buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizlik için yardımcı arıyorum İnşallah kısa zamanda bulurum. gerçekten zor.

      Sil