Sayfalar

12 Haziran 2015 Cuma

Bir Garip Çiş Hikayesi

Barış Çağan son 1 aydır tuvalete gitme sıklığını arttırdı. Özellikle son 10 gündür dışarı çıktığında sık sık (neredeyse 25-30 dakikada bir) çişim geldi diye kapıyı çalıyor, tuvalete zor yetişiyor. Yaptığı çiş de azıcık tabii.. İçtiği su miktarına bakıyorum, abisiyle aralarında belirgin bir fark göremiyorum. Ben de bugün oğlumu doktora gösterdim. İdrar tahlili yapıldı, idrarda şeker arandı. Çok şükür ki bulunmadı. İdrar kültürü de alındı, yakında sonuçlar çıkar. ,Gelelim hikayenin başınaaaa....

Bundan yaklaşık 1 ay kadar önce, Barış Çağan tuvalete yetişemedi, tam klozetin başında çişini saldı. Ağlamaya başlayınca öptüm onu, böyle şeyler herkesin başına gelebilir, çocuklar ve bebekler hatta büyükler bile çiş kaçırabilir, çok normal dedim. Abisi de destekledi ben de kaçırmıştım diye. Abiyken mi kaçırdın diye sordu, evet dedi Deniz. Bir süre abiler de çiş kaçırabilir diye gezdi ortalıkta. Ben bu meselenin kapandığın düşünmüştüm. Başlarda tuvalete gitme sıklığını arttırınca da durumdan rahatsız olmadım, dikkat ediyor çocuk dedim. Ama bu sıklık o kadar arttı ki, nihayetinde doktorluk da olduk. Doktorun yanından çıkarken, doktor söyledi, pipinde kas var varmış, çişini tutmanı sağlıyormuş, kaçmıyoruş çiş dedim. Doktor hanım da sağolsun beni destekledi. Veeeee çocuğumun kendine güveni geri geldi. Bugün abisine pipisindeki kasları gösterirken kulak misafiri oldum ama duymazdan geldim. Demek ki ne kadar çok takmış kafasına bu meseleyi, iyi ki götürmüşüm doktora dedim.

Bizim çok önemsemediğimiz bir konu, çocuklar için bazen hayat memat meselesi olabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder