Sayfalar

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Bir Dönemin Sonu...

Barış Çağan 9 Şubat 2015'te uyum dersleri ile başladığı anaokulu macerasında ilk dönemini 20 Haziran 2015'e yaptıkları gösteri ile bitirmiş oldu. gösterisi Ahmet Piriştina Kültür Merkezi'nde yapıldı. Kültür Merkezine gitmeden önce, heyecanına dair hiçbir belirti yoktu oğluşumun. Gösteri öncesinde hiçbir hareket konusunda tüyo vermemişti sürpriz diyerek, bir ara teyzesine küçük bir hareket gösterirken izledim ve benim gördüğümü farkedince hemen bıraktı. Bu kadar ketum olmasını beklemiyordum küçük oğlumun. Ne zaman hareketlerini sorsam, sürpriz diyordu.

Kıyafetlerimizi evde giydik, teyzesi ve kuzenleri de geldi gösterimize. Anneannesi evimizde bekledi, oruçlu olduğu için yorulacağını düşündü, biz de gösterinin kamera çekimini ona evde izlettik.

Oraya vardığımızda, iki üç öğretmen hemen Barış'ı alıp arkadaşlarının yanına götürmek istedi ama benim tatlı kuzum heyecanının etkisiyle kendisine hamle yapıldığında ürktü ve ağlamaya başladı. Benim yanımda oturup gösteriyi izlemek istediğini söyledi. Ben de onu yalnız bırakmayacağımı söyledim ve birlikte sahne arkasında öğretmenini bulmaya gittik. Öğretmenini bulduk, arkadaşlarını gördü. Kendinden küçük gruptan ağlayanlar çoktu. Ben de ona sarıldım ve baksana bebekler ağlıyorlar, iyi ki sen abi grubundasın dedim. Dudağını büktü ve hıhı dedi. Bir süre sakin sakin sarıldım. Onu sahnenin hemen en önünde izleyeceğimi söyledim. Asla oradan ayrılmayacağımı, en önde olacağımı belirttim. Pisi pisilerini giydirdim. Sahneye çıktık birlikte henüz perdeler kapalıyken. Ön kısma geçtim ve öğretmenine emanet ettim onu. Önce bir iki gösteri oldu, sonra oğluşum ve diğer okul arkadaşları hep birlikte şarkı söylediler. Daha sonra oğluşum arkadaşları ile birlikte ingilizcce şarkı söyleyip şarkıya uygun hareketler yaptı. En sonlara doğru da büyük gösterisi oldu. Ellerinde turuncu ponponları bir o yana bir bu yana onlar sallarken biz de çok keyiflendik ve bol bol ağladık.

Çocukların yılsonu gösterileri çok heyecanlı ve yorucu oluyor kabul ediyorum ama güzel hatıralar olarak kalıyor hafızalarda.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder