Sayfalar

15 Temmuz 2015 Çarşamba

İlk Konser.. İzmir Çim Konserleri - Fuat Saka

Bu seneki tatil maceramızı bir sonraki yazımda anlatacağım ama tatil öncesi çocuklarımın ilk konserini yazmadan edemedim..


Tatilden önceki bir iki günlük zaman içinde
kocam dedi ki bana sakın bulaşma, ben tatil öncesi geceli gündüzlü çalışayım, işleri halledeyim, kafamız tatilde rahat olsun. Dedim kocacığım sen merak etme, çocuklar bende! sen rahat rahat çalış! Arkadaşımla tatil öncesi haftasında anlaştık, çocukları İzmir Çim Konserlerinde Fuat Saka'ya götürelim, geceyi birlikte geçirelim, eğlenelim diye.. Tatil öncesi Perşembe gecesi konser alanında buluşmak üzere yola çıktık. Kocam iş seyahatindeydi, ben iki oğlumla yola revan oldum... İşte metrodaki halimiz budur :

 Konser alanında arkadaşım ve oğluşuyla buluştuk. Bizimkiler birbirini çok özlemiş, konser bahane birlikte olmak şahane anlayışıyla deli gibi eğlendiler. Hayatlarında ilk kez bir konsere gitmenin verdiği şaşkınlığı tez atlattılar. Burası neresi, burada şimdi ne olacak, niye geldik, ne kadar kalacağız sorularından her ne kadar bize gına gelse de, hareketli karadeniz ezgileri sayesinde müziğin coşkusuna kapılıp sorularına son verdiler çok şükür.

Çocuk olmak güzel.

Konserde 1,5 saat kaldıktan sonra kalabalığa kalmadan ayrılalım dedik, bu kadar eğlence hepimize yetti. Çocukları uyutmadan eve getirmenin mutluluğunu yaşadık. Sonrasında evde birlikte eğlendiler, oynadılar, geç saatlere kadar ayakta kaldılar.








Biz de aman ne iyi ettik geldik, bunu tekrar yapalım demekten geri durmadık. İnsanın hem kafası saran sevdiği bir arkadaşı olacak hem çocuklar birbiriyle çok iyi anlaşacak daaa, bunu birlikte düzenlenen etkinliklerle perçinlemeyecek öyle miii?! yazık olur vallahi! İlle de bir araya gelinmeli, birlikte vakti değerlendirmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder