Sayfalar

26 Ağustos 2015 Çarşamba

Yazın Sonuna Doğru..

Günlerimiz güzel geçiyor. Çoğunlukla çocuklarla birlikteyim. Bazen de büroda çalışıyorum, çocuklarım da birbirleriyle oynuyorlar ama çoğunlukla büro işi yapmıyorum. Temizlik, yemek, çamaşır, bulaşık.. Klasik ev işleri işte. Her kadının yaptığı şeyler. 

Bunun dışında bol bol kitap okuyorum. Okuduğum kitaplar hakkında şimdi ayrıntıya girmeyeceğim. Belki başka bir yazımda...

Çocuklarım hemen her akşam sokağa çıkıyorlar. Arkadaşlarıyla oyun oynuyorlar. Bazen şikayet ediyorlar onları, bazen de mutlu dönüyorlar eve. 

Ara sıra akşamdan sonra parka gidiyoruz. Parkta çocuklar arkadaşları ile oynarken ben de anneleriyle sohbet ediyorum. Keyifli oluyor. 

Bazen arkadaşlar geliyor eve. Hafta sonunu birlikte geçiriyoruz. 

Bazen günübirlik denize gidiyoruz. 

İşte 2015 yazı böyle geçiyor. 

Önümüzdeki hafta, sonbaharın ilk günlerinde denize gitmeyi planlıyoruz bir aksilik çıkmazsa. 

Barış Çağan'ın dediği gibi bakalım, görelim...

4 yorum: