Sayfalar

4 Ekim 2015 Pazar

Okulda İlk Haftanın Ardından...

04.10.2015 Pazar. Saat 23:15

İnanılmaz bir yoğunlukla gece yarılarına kadar süren ve bitmeyen çalışmamın ardından yerime oturdum, kahvemi yudumlarken bu yazıyı yazmaya başladım.

İlk haftamız hiç ağlamadan geçti çok şükür. Çocuklarımla okul hakkında, yaşayacakları hakkında çok sohbet etmiştim. Kendilerini nelerin beklediğini biliyorlardı. Neden okula gideceklerini, onlar okuldayken benim ne yapacağımı biliyorlardı. İlk günler kısa süreli okulda kaldılar. Artan saatler sonrasında cuma günü tam olarak okulda kaldılar. Bir aksilik olmazsa Barış Çağan 08:00-12:30 arası, Deniz Baran ise 08:40 - 14:20 arası okulda olacak. Ben Barış'ı da 08:30'da okula bırakmayı, böylece iki oğlumu da aynı anda götürmeyi planlıyorum, zira Barış'ın en geç okula teslim saati 08:30.

Barış Çağan için kulüp çalışmaları düzenlenmezse, Barış ile Deniz'in çıkış saatleri uymayacak. Yeterli çocuk olursa jimnastik, satranç gibi çalışmalar yapılıp 14:20'ye kadar okulda tutabilirlermiş. Bilemiyorum... Kısmet diyelim.

Çocukları okula götürüp getirmek için araba kullanmayı pekiştiriyorum. Geçen hafta içi ve bu hafta sonu araba kullandım epeyce. Ama hiç yalnız binmedim. Biraz çekiniyorum açıkçası.

Çocuklarım ilk hafta okula çok iyi adapte oldukları için küçük fındığıma fil, büyük fındığıma bugs bunny aldım. Onları Özdilek AVM'deki lunaparkta ve önündeki çocuk parkında oynattım ve Gemi müzede gezdirdim. Bol bol fotoğraf çektim. Çok güzel bir gün geçirdik.

Hafta sonu Barış'ın kırtasiye alışverişini de yaptık. Çok az eksiği kaldı. Onları da hafta içinde tamamlarım kısmetse.

Gemi müzedeki helikopter. Denizaltına girmeye cesaret edemedik, helikopterle poz verdik.

gemi müzenin içi

kaptan koltuğu

burası kaptan köşkü diyelim.. geminin sevk ve idare edildiği yer.

güverte

soldaki mayın sağdaki ışıldak




Barış'ın okuldaki ilk günü.

Barış okul bahçesinde




2 yorum:

  1. maşallah bayağı gezinti yapmışsınız paylaşımlarınız çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftasonu çocuklar hasta değilse evde oturmamaya gayret ediyoruz. teşekkürler yorumunuz için. :)

      Sil