Sayfalar

5 Şubat 2016 Cuma

Yarıyıl Tatili...

Bu yıl, oldukça yoğun geçirdiğimiz ilk yarıyılımızın ardından, tatil yapmak ilaç gibi geldi bize. İlk günler, hiç ders yaptırmadım Deniz Baran'a. Öğretmeni, 48 sayfalık bir kitap ve her biri 15'er sayfalık 6 kitaptan oluşan hikaye seti vermiş. Bugün günlerden cuma, tatilin bitmesine 2 gün kaldı v biz henz kitabın 38 sayfasını bitirdik ve 2 hikaye kitabı okuyabildik. Zira oğluşum 7 gündür hasta, ateşli ve gözünü açtığı saatlerde ya oyun oynuyor ya da biraz ders yapıyoruz.

Ben de büroda çalışıyorum, zaman zaman adliyeye gidiyorum. Yemek, çamaşır, ev temizliği, çocukların dersleri, kimi zaman kesme yapıştırmalı faaliyetlerle zamanı geçiriyorum.

Barış Çağan ders yapmayı çok seviyor ama boyama ağırlıklı yarıyıl tatil kitabını sevmedi. Aslında bu kadar boyama neden yapılır anlamış değilim. Çocuk haklı.

Geçtiğimiz hafta Karşıyaka Belediyesi'nin Deniz Baykal Kültür Merkezi'nde "Mıstık İş Arıyor" isimli oyuna gittik. Deniz Baran'ın arkadaşları ve arkadaşlarının anneleri ile harika bir gün geçirdik. Tiyatro'dan sonra da birlikte Güzel Sanatlar Parkında oturup sohbet ettik, çocuklar bol bol oynadı. Bu hafta da gitmeye niyetlendik ama maalesef çocukların hastalıkları buna izin vermedi. Başka zaman kısmet olursa gideriz.

Önümüzdeki hafta yeniden maraton başlayacak ve ben çılgın temponun içinde günlerin nasıl geçtiğini anlayamadan ayları tüketeceğim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder