Sayfalar

19 Mart 2016 Cumartesi

Bombaların Ardından...

Sevgili Oğullarım,

Son zamanlarda ülkemize kötü şeyer oluyor. Önce Ankara'da, bugün de İstanbul'da yaşanan bombalı saldırıların ardından, onlarca kişi öldü ve yaralandı. İzmir'de yapılması muhtemel saldırılardan önce bomba yüklü çantası ile bir kişi yakalanmış. Bunlar basına yansıyanlar. Toplamda kaç kişinin ölüp yaralandığını, kaç kişinin saldırı yapmadan önce yakalandığını bilemiyorum zira yetkililerin bu konuda halkı paniğe sevk etmemek adına, doğru bilgileri vermediğini düşünüyorum.

Bugün, boş bir bebek arabası fotoğrafı gördüm İstanbul'da saldırıdan arda kalan. Yanında ölmüş iki güvercin, ortada bebek arabası... Acının kelimelerle tarif edilemediği noktadır burası.

Hayat aynı rutininde devam etmiyor bazıları için ne yazık ki. Bazıları için rahat bir uyku olmayacak bu gece. Bazıları için mutlu sabahlar olmayacak ve bu bazılarının acısı, tüm yüreklerde hissedilmedikçe, hiçbir şey düzelmeyecek gibi...

Bugün bir patlama oldu. Tıpkı bundan önce olduğu gibi. Ve şu anda televizyonlarda yayınlar normale döndü. Acı,  kanıksanır oldu. twitter ve facebook çalışmıyor. Ne zaman patlama olsa, sosyal ağları yavaşlatıyorlar.

Size nasıl bir ülke kalacak, nasıl bir gelecek bekliyor sizi, bilemiyorum. Endişe ediyorum. Üzgünüm ve korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder