Sayfalar

16 Nisan 2016 Cumartesi

Allerjik Astımla Başa Çıkmak Mümkün müdür ? - 2 -

Daha önceki yazımda allerjik astım olan eşime iyi gelen maydonoz küründen bahsetmiştim. Maydonozlu sütü eşim hemen her akşam içiyor, çoğunlukla iyi geliyor ama bazen ataklar bütün gece uykusuz bırakabiliyor. Mesela dün gece 3 saatlik uyku ile ayakta kaldı. Kıyamam ben ona.

Bugün İzmir'in şu meşhur çarşısı Kemeraltı'na gittik. Birkaç takı, taş aldım. Oğullarıma hafıza güçlendirdiği söylenen, öğrenme yeteneğini arttırdığı düşünülen Kalsit taşı ve eşime de astıma iyi geldiği söylenen Himalayan tuzu aldım. Bekleyip göreceğiz. Bakalım iyi gelecek mi...

Oğullarımdan tarihe not : Kalsit taşını önce sadece 1 tane aldım ve odalarına koymayı planladım. Daha dükkandan çıkar çıkmaz aralarında taş konusunda tartışma çıktı. Büyük oğlum, annem bunu bana aldı, benim derslerimi öğrenmeme yardımcı olsun diye, dedi. Küçük fındığım da "peki benim hafızam ne olacak o zaman?!" diye atıldı. Hemen koştum, bir taş daha aldım. Eee çocuk haklı, onun hafızası ne olacak?!

Taşlarımız da tamam olduğuna göre, artık hiçbir şeyi unutmayız :)


İşte taşlarımız bunlar. Şifa olsun.

Ayrıca kendime akik taşından kolye ve Nepal bilekliği, eşime gümüş ve akik taşıyla yapılmış bir yüzük aldık. Taşlara dalıyorum yavaş yavaş. Bu işin sonu nereye varır acaba?! İyi gelir mi gelmez mi gerçekten bilmiyorum ama güzel bir takı takmak, insanı mutlu ediyor gerçekten. Bu bile yeter taş almama.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder